FAQ

Veel gestelde vragen

Wat is swappen?

Wanneer kan ik opzeggen?

Je huurt een MacBook Pro van YouSwap. Geen hoge aanschafkosten, maandelijks opzegbaar en altijd binnen 24u service.

Vanaf de eerste maand kan je al opzeggen, je zit nergens aan vast!

Waar is YouSwap beschikbaar?

Wat moet ik doen als 'ie stuk is?

Op dit moment is YouSwap beschikbaar in Amsterdam, Utrecht en Groningen.

Zolang je abonnement loopt, hoef je je geen zorgen te maken. In geval van nood repareren of swappen wij je MacBook gratis. 

Voor wie is YouSwap?

Heb ik een schuld?

YouSwap is voor studenten die graag willen studeren met een MacBook Pro. Geen studentenkaart? Geen probleem. Zolang je een studentennummer hebt vanuit je opleiding óf een ander bewijs van inschrijving kun je gewoon een MacBook swappen

Nee, je zit nergens aan vast en je hebt geen schuld of lening op je naam. Het is geen afbetaling en je kan maandelijks opzeggen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Is de MacBook nieuw of refurbished?

De MacBooks komen allemaal nieuw bij ons binnen. Wanneer een laptop weer wordt ingeleverd,  wordt deze volledig gereset en schoongemaakt. Ready voor de volgende YouSwapper. Dus het zou kunnen dat je een nieuwe krijgt óf een refurbished model.

De kosten worden iedere maand doormiddel van een automatische incasso van je rekening afgeschreven. 

Wat is mijn eigen risico?

Wordt de laptop van mij?

Je kiest zelf hoelang je een MacBook van ons wilt huren. Wanneer je je abonnement opzegt nemen wij jouw MacBook weer in zodat we deze weer kunnen inzetten bij de volgende klant. Je brengt hem terug of wij halen hem op, jij kiest.


Dit ligt er een beetje aan, gaat het bijvoorbeeld om diefstal of om schade? Je vindt het allemaal terug in onze algemene voorwaarden

Vraag niet beantwoord?

YouSwap is een initiatief van

Brisk ICT – Apple Authorized Reseller

Paterswoldseweg 808

9728 BM Groningen

06 1901349

klantenservice@youswap.nl

Powered by YouSwap